Atunci cand pornim un proiect este bine sa avem un fundament pe care ne bazam, informatiile necesare, asteptari realiste si anumite obiective pe care ne luptam sa le atingem. Fara informatia adecvata si fara o planificare atenta si mai ales o atentie deosebita acordata atingerii obiectivelor, este greu sa ajungem la un rezultat adecvat. Si orice proiect care se lungeste si care isi pierde din focalizare risca sa se blocheze, sa consume mult timp si energie si bani. Si asta inutil. La fel este valabil si in cazul in care ne propunem sa ne popularizam site-ul, si implicit firma, afacerea, sau pe noi ca persoana publica sau antreprenori.
Asemenea multor altor domenii si proiecte, se pune problema inca de la inceput daca sa derulam acest demers de unii singuri, sau apeland la serviciile unui consultant, care asta stie sa faca, sau poate un mix din ambele. Principalele considerente pe care va trebui sa le luam in calcul sunt expertiza si timpul pe care le avem pentru acest lucru. Desigur, cineva care este foarte familiar cu acest domeniu s-ar incumeta probabil sa duca acest demers pe cont propriu.
Dar realist vorbind, majoritatea oamenilor, decid, pe baza unei necesitati reale, sa apeleze la specialisti care cunosc bine acest domeniu, apeland la servicii SEO profesionale, acesta este un domeniu tehnic, care necesita o foarte buna analiza si executie, care permanent aduce noutati si provocari, si atunci, cel mai bine este sa lasati acest lucru in seama unor specialisti care fac acest lucru zi de zi. Cu siguranta ca nu Dvs tineti si contabilitatea firmei, poate cu cateva exceptii, si acolo este mai eficient sa apelati pe o persoana macar, daca nu o firma, care sa fie expert in domeniu. Un progesionist in domeniu, mai ales daca discutam de o firma specializata, va aloca extrem de mult timp cercetarii, analizei, imbunatatirii cunostintelor si abilitatilor sale, fiind la zi cu tot ce inseamna noutati in domeniu, bune practici, tehnici eficiente.
In nici intr-un caz nu ar trebui sa apelati la firme sau persoane care va promit marea cu sarea, rezultate nerealiste, practici ilegale, pentru ca acest lucru va avea repercursiuni negative asupra site-ului pe care il detineti, si chiar v-ar putea penaliza, prin delistarea acestuia de pe motoarele de cautare.

Nu exista solutii miraculoase, peste noapte, si acest lucru trebuie deci constientizat si evitate eventualele capcane, dar si crearea unor asteptari realiste, si o planificare a timpului adecvata deci cu proiectul nostru, specificul industriei in care activam, cu bugetul pe care il avem alocat, si asa mai departe. Este bine sa aveti o discutie cat mai aprofundata, in cunostinta de cauza cu cei care sunt potentiali prestatori de servicii din domeniul SEO si marketingului online, pentru a le afla competentele, viziunea, portofoliul de proiecte anterioare. Este important sa simtiti pasiune si dedicare din partea celor cu care lucrati, pentru a sti ca puteti conta pe ei si ca veti avea succesul asigurat, lucrand cu niste oameni pe care sa va puteti baza.
Tot in acest sens, o atentie deosebita trebuie acordata continutului, acesta trebuie sa fie unul relevant, original, sa nu fie considerat duplicat, si nu trebuie sa acceptati sa vi se ofere un continut copiat, sau de slaba calitate, e catre agentia de SEO cu care colaborati. Apeland la servicii SEO profesionale trebuie sa aveti garantia ca firma respectiva are oameni care cu asta se ocupa, content marketing-ul fiind o baza a unei promovari online de durata si solide, eficienta ca si cost, si pe care firma care se ocupa de promovare se va baza.
Un site de calitate este un site cu un continut original, relevant, de lungimea potrivita, permanent actualizat. Tot ceea ce tine de SEO, cum ar fi continutul, dar nu numai, cuvinte cheie, titluri, link-uri, este bine sa fie luate in considerare inca de la inceput, si asta poate fi obtinut daca de exemplu firma care realieaza site-ul, ofera si partea de SEO, ele fiind strans legate. Se pot obtine astfel economii semnificative de timp si de costuri. Pe langa continut, de multe ori cea mai buna abordare este sa aveti un mix de mijloace de promovare, atat de la cea on-page, cat si off-page, cum ar fi promovarea prin anunturi pe Google si prin social media. Aceste metode aduc rezultate destul de rapide, dar si costurile sunt mai ridicate. Ele sunt excelente insa pentru a aduna o masa critica de vizitatori catre site, dar pot fi luate in considerare si ulterior. Activitatea de promovare a site-ului trebuie sa fie vazuta ca o preocupare permanenta, singura de fapt care poate asigura vizitatori targetati, relevanti pentru o afacere, generand atfel vanzari si profit.
Be the first to comment on "Avantajele obtinerii de servicii SEO profesionale"