Investitiile in domeniul imobiliar sunt din ce in ce mai apreciate, tocmai datorita faptului ca ne putem recupera destul de repede banii dati la achizitionare, prin inchirierea apartamentelor in regim hotelier.
Aceasta practica este foarte des utilizata in prezent, deoarece tot mai multi turisti prefera linistea unui apartament, in detrimentul hotelurilor aglomerate.
Principala cale de promovare este cea online, deoarece majoritatea turistilor isi rezerva un sejur prin intermediul Booking-ului.
Inscrierea unui apartament pe Booking este o metoda inspirata de a obtine un numar mult mai mare de clienti. Cu o vechime de peste un deceniu, acest site si-a format o retea de clienti fideli, ce isi aleg de fiecare data unde sa se cazeze in concediu din ofertele publicate pe pagina.
Daca stam sa ne gandim ca testarea serviciilor Booking este gratis la inceput si nu se percepe nici un comision de inscriere, vom vedea ca nu avem de ce sa nu incercam. Ba mai mult, pentru primele 5 rezervari ce se fac, nu vom plati comision.
Comparand profitul obtinut din inchirierea pe o luna intreaga unei singure persoane cu profitul obtinut din inchirierea in regim hotelier, vom vedea ca diferentele sunt majore.
Conform statisticilor, 95% din clienti ajung la unitatea de cazare in urma rezervarilor facute online, ceea ce este un procent foarte mare. De la an la an, tot mai multi proprietari de apartamente sau garsoniere opteaza pentru varianta de home sharing, acest concept avand deja o larga raspandire la nivel international.
Inscrierea apartamentului pe Booking este rentabila din punct de vedere financiar, permitandu-ne sa ne dezvoltam afacerea din ce in ce mai mult, ca urmare a cresterii profitului lunar.
Ceea ce este bine de mentionat este faptul ca pentru a inchiria un apartament in regim hotelier pe o perioada mai mare de 30 de zile, avem nevoie de autorizatie de turism, functionand astfel in parametri legali.
Avand in vedere ca apartamentele sunt prevazute cu bucatarii, turistii sunt interesati de acest aspect, deoarece au cum sa isi pregateasca mesele si se simt ca acasa. O atmosfera primitoare este foarte importanta, deoarece in vacanta oamenii trebuie sa se simta cat mai bine, sa se relaxeze si sa uite de stresul cotidian.
Conditiile de cazare sunt si ele esentiale, pentru confortul turistilor. Recomandarile pe care acestia le lasa pe Booking sunt deosebit de importante, deoarece potentialii clienti verifica acest aspect inainte sa se decida daca fac o rezervare.
Pretul pe care il afisam pe Booking este cel ce se va percepe clientului, nu vor exista comisioane adaugate. Comisionul este fix, el se percepe la fiecare rezervare realizata, in rest nu se percep alte costuri financiare de publicare a ofertelor.
Asadar, putem afirma faptul ca publicarea ofertelor de cazare pe Booking atrage cu sine avantaje din punct de vedere financiar, ca urmare a promovarii pe majoritatea motoarelor de cautare Google. Practic, ofertele sunt vazute de catre milioane de oameni, zi de zi, ceea ce inseamna ca unii vor fi interesati si vor face rezervare, care este confirmata automat de catre operatorii Booking.
Be the first to comment on "Cat de profitabila este inscrierea unui apartament pe Booking?"