Promovarea, indiferent de natura ei, trebuie sa faca un singur lucru: sa iti aduca clienti, cat mai multi clienti. Daca nu iti aduce, trei – patru luni de zile acest lucru nu se intampla, atunci trebuie sa schimbi strategia de promovare. Am invatat asta pe propria piele.
Mai trebuie sa stii ca promovarea poate fi de mai multe feluri, dar in principal offline si online. Cea online are de a face cu internetul, in timp ce cea offline se refera la reclamele de pe radio, de pe Tv si din „realitate”. Adica aici intra reclamele din ziare, de pe strada sau din anumite incinte unde reclamele sunt permise.
La momentul in care am incercat sa ma promovez singur nu prea stiam mare lucru, dar eram gata sa incerc orice. In plus, nu prea avem un buget semnificativ , asa ca aveam sa fac fac chiar eu aceasta promovare. Pe cat de interesant ar putea parea, pe atat de imposibil mi s-a parut mie de fapt. Este aproape imposibil sa te promovezi singur, asa ca am decis sa merg la cursuri, sa ma informez si sa pun in aplicare tot ce am invatat.
Am fost la un curs interesant bazat pe promovarea offline si acolo am aflat ce este important sa marchezi afacerea ta, sa o fac vizibila chiar si pentru trecatorii care ar putea sa nu fie interesati. Acolo am aflat ca s-ar putea sa am nevoie si de casete luminoase. Pana la momentul acela nu imi marcam firma decat un un banner pus deasupra intrarii si la fel ca orice material plastic se perimeaza in timp.
La o privire critica asupra intrarii in afacerea mea am vauzt ca nu prea oesea in evidenta, decat poate prin banalitate… era performant de banala. Asa ca am decis sa caut o firma care sa monteze casete luminoase, care sa „strige” la propriu Intra Aici si Cumpara de la Mine !
I-am gasit pe cei de la Zapping Media care m-au ajutat si cu designul casetei pentru ca nu prea ma pricep la design. Eu am venit cu ideea si ei au pus in practica totul, dupa ce si-au dat si ei cu parerea si am ajuns la un numitor comun.
Astfel, in doar cateva zile mi-au montat o caseta luminoasa de toata frumusetea.
Nu a durat mult pana am sesizat o schimbar in bine in numarul clientilor. Acestia intrau, cumparau produsele mele si plecau multimiti. Ce a fost si mai bine si mai incantator a fost faptul ca pe multi dintre ei i-am recunoscut si a doua oara si a treia poara pana au devenit clientii mei fideli care ma cauta acum in toate magazinele deschise prin oras. A fost cu siguranta una dintre cele mai destepte miscari de promovare pe care le-am facut vreodata.
Asadar, am invatat pe pielea si pe banii mei ca promovarea este importanta, drept pentru care va indrum sa acordati atentie afacerii voastre si sa puneti accent pe o promovare de calitate. Daca nu are rezultate imediate, nu e neaparat un semn prost, dar retine, daca jumatate de an rezultatele tale nu cresc abia atunci este cazul sa schimbi strategia. Incearca si promovarea online si offline pentru rezultate maxime!
Be the first to comment on "De ce nimic nu promoveaza mai mult decat niste casete luminoase"